Krajowy rynek usług transportowych, wykonywanych przy pomocy samochodów jest znaczący tak samo w odniesieniu do całego systemu transportowego kraju, jak i do jego marketingu, a też do gospodarki Unii Europejskiej. W krajowych firmach jako ten podstawowy miernik jakości rozumie się zatem niezawodność serwisu, punktualność i bardzo krótki czas dostawy, czyli czynniki które najczęściej są zgłaszane przez klientów. Zarobki nie są jednak powalające, w związku z czym coraz więcej osób decyduje się na coś takiego jak pensja wyniki, czyli gra w dużego lotka. Natomiast szybkość dostarczenia zakupów do klienta zapewnia głównie bliska współpraca sklepów z ich własnymi dostawcami oraz systematyczne uzupełnianie stanów magazynowych.
Z punktu widzenia danego klienta o jakości usługi nierzadko decydują standardy obowiązujące w krajowej kurierskiej branży. Wyróżniającą etykietą powinny być: elastyczność, możliwość śledzenia drogi swojej przesyłki przez Internet, możliwość zmiany docelowego adresu, nawet w trakcie trwania dostawy, sprawny kontakt z usługobiorcą, który ma w sobie czas reakcji na zapytanie ofertowe drogą internetową, albo telefoniczną, i również kompetencje konsultantów, zasady płatności. Od dosyć niedawna realizuje się także usługę płatniczą COD.
Najnowsze komentarze