Innowacyjne Łączenie z Użyciem Kleju UV: Przyszłość Precyzji
W świecie nowoczesnych technologii i innowacyjnego designu, precyzyjne łączenie materiałów stało się kluczowym elementem w tworzeniu zaawansowanych produktów
Innowacje w szkoleniach operatorów wózków: Nowe technologie i metody
Rynek pracy ciągle ewoluuje, a wraz z nim rośnie zapotrzebowanie na wykwalifikowanych operatorów wózków widłowych. Nowe technologie i metody szkoleniowe
Mistrzostwo w Zarządzaniu Nieruchomościami: Kluczowe Aspekty Sukcesu
Zarządzanie nieruchomościami to złożony proces, który wymaga zrozumienia wielu kluczowych aspektów. Od finansów po utrzymanie nieruchomości, od relacji
Więcej przestrzeni i światła w niewielkim mieszkaniu
Urządzenie mieszkania o niewielkim metrażu w sposób funkcjonalny jest wyzwaniem. Należy bardzo dokładnie przemyśleć każdy element wystroju i wyposażenia, aby nie stanowił
Zamówienia publiczne
Składając zamówienie publiczne osoba odpowiedzialna ma wielki dylemat jak napisać zamówienie, aby oprócz spełnienia wszelkich kryteriów było przystępne cenowo. Unia Europejska udostępniła nam tworzenie
Jaki jest koszt postawienia ścianki działowej?
Jaki jest koszt postawienia ścianki działowej? To pytanie, na które nie ma jednej odpowiedzi, ponieważ to zależy, z czego chcemy daną ściankę postawić i kto będzie ją wykonywał?
Projekt organizacji ruchu w Warszawie
Każda zmiana organizacji ruchu na drodze gminnej, krajowej, wojewódzkiej lub wewnętrznej stwarza potencjalne ryzyko zagrożenia bezpieczeństwa pieszych lub kierowców. Aby móc zablokować

Zgrzewanie oporowe

Technologia oporowego zgrzewania w 100% technologię półprzewodnikową do łączenia blach, taśm lub drutów w celu utworzenia spoiny, która ma wytrzymałość i wygląd spoiny odlewanej, ale bez ciężaru i kosztów.

Zgrzewarka oporowa działa jak zgrzewarka, ale bez łuku elektrycznego. Zgrzewanie łukowe jest powszechnie stosowane do spawania dwóch kawałków metalu razem, tworząc trwałe połączenie. System zgrzewania oporowego działa przy użyciu elektrody, która styka się z każdym kawałkiem metalu, wykorzystując prąd elektryczny do stopienia metalu. Proces ten nie tworzy strefy wpływu ciepła, jak ma to miejsce w przypadku zgrzewania łukowego.

Zgrzewanie oporem, jako metoda przyjazna środowisku.

Ekologiczna alternatywa dla spawania gazowego i TIG, proces ten wykorzystuje półprzewodnikowe napięcie wysokiej częstotliwości do stworzenia podobnej spoiny. Prąd elektryczny przechodzi przez metal, podgrzewając go i łącząc elementy w jednym prostym kroku. Spawane części są bardzo trudne do rozdzielenia bez ich zniszczenia. Jest to proces bezpieczny dla metali, bez niebezpiecznych oparów lub dymów, które mogą wywołać pożar.

Zgrzewanie oporowe zwarciowe

zgrzewanie oporowe zwarciowe polega na doczołowym zgrzaniu ze sobą dociśniętych elementów, w którym otrzymujemy trwałe połączenie silnie dociśniętych przedmiotów potraktowanych nagrzanych przepływającym prądem elektrycznym, wskutek czego następuje plastyczne odkształcenie się elementów łączonych po osiągniętej temperaturze zgrzewania. Zależnie od dobranych parametrów zgrzewu, typu zgrzewanych metali oraz średnicy złącza, obszar zgrzewu jest nagrzewany do stanu znacznego uplastycznienia. Dla stali temperatura plastyczności to około 1200 do 1300 stopni Celsjusza. Dzięki osiągnięciu plastyczności na odpowiednim poziomie temperatury po schłodzeniu otrzymujemy trwałe połączenie w stanie stałym zgrzewanych metali.

V ring ? świetne osiowe uszczelnienie wargowe wałów i łożysk.

Po zgrzaniu ze sobą elementów wału, i przed umieszczeniem w konstrukcji właściwej, bardzo ważne jest odpowiednie uszczelnienie połączenia, aby przeciwdziałać potencjalnym nieszczelnościom, przykładowo wyciekom smarów technicznych zmniejszających tarcie elementów mechanicznych pracujących ze sobą. V-ring instalujemy bezpośrednio na wale, co pozwala na osiągnięcie osiowego uszczelnienia w stosunku do prostopadłej powierzchni czołowej przykładowo: wieńca wału, powierzchni oporowej, łożyska wałeczkowego itd. Lekki docisk wargi uszczelniającej powoduje obniżone tarcie. V-ring pozwala na dodatkowe zabezpieczenie mechanizmu przed pyłami, olejem, smarami z innych elementów konstrukcji, dodatkowo pozwalając zachować jeszcze niższy współczynnik tarcia, a zatem przedłużyć żywotność elementów mechanicznych. V-ring najczęściej dostępny jest w wersji wykonanej z nitrylu ( kauczuku nitrylowego ) i FKM, czyli fluorowęglowodoru. V-ring z powodzeniem zastosować można w produkcji, przemyśle motoryzacyjnym, lotnictwie i bardzo wielu innych rozwiązaniach wymagających podwyższonej trwałości konstrukcji mechanicznych.